FAQ / pomoc

FAQ / pomoc

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Skontaktuj się z nami jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje zapytanie.

Zamówienie 

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Może się tak zdarzyć z jednego z trzech powodów.

1. Niepoprawny adres email. To najczęstszy problem.

2. Zbyt duże obciążenie naszego serwera pocztowego stwarza kolejkę, która może powodować opóźnienie. Jednak jest to bardzo rzadko spotykane.

3. Zapłaciłeś kartą, ale zamknąłeś okno przeglądarki zanim transakcja została zakończona. 

 

Otrzymałem część mojego zamówienia. Gdzie jest reszta?

Stało się tak dlatego, gdyż brakujące towary zostały opisane jako zamówienie zaległe. Jeśli nie zaznaczyłeś tego w opcji dostawy, prosimy o natychmiastowy kontakt. Tak zdarza się rzadko, ponieważ naszym celem jest zawsze mieć na stanie całą ofertę produktów. 

 

Mam kilka kuponów rabatowych. Czy mogę je połączyć?

Nie, możesz użyć tylko jednego kuponu rabatowego na całe zamówienie. Możesz jednak złożyć kilka zamówień jedno po drugim wykorzystując w ten sposób swoje kupony. Tak, Twoje zamówienie zostanie wysłane bez dodatkowych opłat (darmowa wysyłka).

 

Źle wybrałem sposób płatności. Jak mogę go zmienić?

Jeśli zamówienie zostało przyjęte do realizacji, nie możemy tego zmienić. W przeciwnym razie, możesz złożyć nowe zamówienie i w polu komentarza poprosić o usunięcie poprzedniego zamówienia.  

 

Po dokonaniu płatności, czy będzie możliwe zobaczyć w oświadczeniu o płatności, że dokonałem zakupu na Król Kondom?

Nie. Będzie tam napisane Bonnevier Konsult AB.

Dostawa

Spieszy mi się, jak długo mam czekać na przesyłkę?

Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 16:00, wyślemy je jeszcze w tym samym dniu. Dostawa zajmuje zwykle dwa dni. 

 

Co będzie, jeśli przesyłka nie zmieści się do mojej skrzynki pocztowej?

Zostanie ona dostarczona do Twoich drzwi.

 

Co oznacza "dyskretna" przesyłka?

Nasze usługi są dyskretne, co onacza, że przesyłka nie zawiera logo firmy ani tekstu, który zdradzałby jej zawartość. Jedne, co jest umieszczone na przesyłce oprócz Twojego adresu, to napis "Bonnevier Konsult AB". Żadna informacja o kondomach nie znajdzie się też na potwierdzeniu płatności.

 

Dodatkowe pytania

Czy mogę dokonać suskrybcji?

Nie. Kiedyś mieliśmy taką usługę, ale zrezygnowaliśmy z niej.

Chcielibyśmy promować naszą firmę poprzez ogłoszenia u Was. Czy możemy na Was liczyć?

Tak. Więcej informacji na www.customcondoms.eu.

 

Czy macie jakieś kondomy z środkiem plemnikobójczym?

Nie, takie już nie istnieją.

 

Dlaczego nie sprzedajecie seks zabawek / wibartorów?

Zdecydowaliśmy ograniczyć się wyłącznie do kondomów (i lubrykantów), by pozostać w branży zdrowotnej, a nie w erotycznej / pornograficznej.